Auteur Topic: Van versie M naar X  (gelezen 82 keer)

Ron (Meteo Oudkarspel)

• Gebruiker van Leuven-Template
  • Hero Member
  • *
  • Gebruiker van het Leven & Meteotemplate
    • Bekijk profiel
    • Meteo Oudkarspel Gem. Langedijk
Van versie M naar X
« Gepost op: 19 juli 2018, 09:09:03 »
Ik heb vraagje wat is snelste manier om van M naar X versie tegaan? Welke bestanden moet van de X versie in de M versie plaatsen zo dat deze X wordt met alle functies van X versie. of is het handiger om alle bestanden van me M naar X versie over te zetten daar mee bedoel ik de php en overige script's. Of heb je daar een update pakket voor. Wat is wijsheid? Ik hoor graag wat ik het beste kan doen. Alvast mijn hartelijke dank voor je hulp. En het leuven template is nog steeds de mooiste de er is, vind ik.
Met vriendelijke groet,

Ron Overtoom van Meteo Oudkarspel gemeente Langedijk in de kop van Noord-Holland.

Meteo Oudkarspel is lid van de Vereniging van Weerkunde en Klimatologie (VWK)

wvdkuil

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Template Support
Re: Van versie M naar X
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2018, 11:33:34 »
Ik heb vraagje wat is snelste manier om van M naar X versie tegaan? Welke bestanden moet van de X versie in de M versie plaatsen zo dat deze X wordt met alle functies van X versie. of is het handiger om alle bestanden van me M naar X versie over te zetten daar mee bedoel ik de php en overige script's. Of heb je daar een update pakket voor. Wat is wijsheid? Ik hoor graag wat ik het beste kan doen. Alvast mijn hartelijke dank voor je hulp. En het leuven template is nog steeds de mooiste de er is, vind ik.
Versie m en x zijn bijna identiek.
Dus het makkelijkste is:
Zet de weather28x/ map naast de weather28/ map die nu wordt gebruikt.
Kopieer de wsUserSettings.php => de x map
Kijk of alles een beetje werkt.
Kopieer de opgeladen data files vanuit de weather28/upload??/ map naar de weather28x/upload??/
Kijk of alles een werkt.
En ga verder kijken of er nog scripts moeten worden overgezet. Of het menu moet worden aangepast. Enzovoort.
Hernoem weather28/  in weatherOUD/
Hernoem weather28x/ in weather28/
Kijk of alles werkt.

Altijd zolang NAAAST elkaar draaien totdat alles werkt zoals het hoort. Dan pas de versies hernoemen.
Succes, Wim
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2018, 11:36:38 door wvdkuil »
Vantage VUE / WLIP https://weer.sluispark.be/
Vantage VP2 / USB logger/Meteobridge https://www.weerstation-herent.be/

Ron (Meteo Oudkarspel)

• Gebruiker van Leuven-Template
  • Hero Member
  • *
  • Gebruiker van het Leven & Meteotemplate
    • Bekijk profiel
    • Meteo Oudkarspel Gem. Langedijk
Re: Van versie M naar X
« Reactie #2 Gepost op: 05 augustus 2018, 11:10:05 »
Versie m en x zijn bijna identiek.
Dus het makkelijkste is:
Zet de weather28x/ map naast de weather28/ map die nu wordt gebruikt.
Kopieer de wsUserSettings.php => de x map
Kijk of alles een beetje werkt.
Kopieer de opgeladen data files vanuit de weather28/upload??/ map naar de weather28x/upload??/
Kijk of alles een werkt.
En ga verder kijken of er nog scripts moeten worden overgezet. Of het menu moet worden aangepast. Enzovoort.
Hernoem weather28/  in weatherOUD/
Hernoem weather28x/ in weather28/
Kijk of alles werkt.

Altijd zolang NAAAST elkaar draaien totdat alles werkt zoals het hoort. Dan pas de versies hernoemen.
Succes, Wim

Bedankt voor je antwoord Wim.
Zo als je het beschrijft was ik dat zelf ook al van plan, maar ik dacht vraag maar even of dat de juiste keuze is.
Zal als je misschien wil gezien heb, heb ik al het een en het ander naar de X versie overgebracht.

http://meteooudkarspel-lt.pd0rok.nl/weather28x/ of https://meteooudkarspel-lt.pd0rok.nl/weather28x/

Maar ondanks het warme weer nog niet echt veel verder gekomen, komt wel als de zomer op zijn einde komt of als het minder warm is.
De weer data komt ook nog, er loopt nu nog geen data.

Dus mals dank voor je antwoord.
« Laatst bewerkt op: 05 augustus 2018, 11:11:40 door Ron (Meteo Oudkarspel) »
Met vriendelijke groet,

Ron Overtoom van Meteo Oudkarspel gemeente Langedijk in de kop van Noord-Holland.

Meteo Oudkarspel is lid van de Vereniging van Weerkunde en Klimatologie (VWK)