Auteur Topic: Uitrol 2.9  (gelezen 480 keer)

wvdkuil

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Template Support
Uitrol 2.9
« Gepost op: 10 maart 2018, 13:01:17 »
#BELANGRIJK
Ik heb nooit gezegd dat alle huidige gebruikers zo maar opeens in APRIL allemaal tegelijk kunnen gaan downloaden, terwijl in andere berichten daar wel vanuit wordt gegaan.

Sorry, maar ik ben 1 persoon en heb maar een beperkt aantal uren per dag beschikbaar, naast slapen, eten, wassen, familie en wat een normaal mens doet.

Dus zoals jaren gelden al hier en op het HWA forum aangegeven, nu de detaillering van de uitrol:
1. Als eerste eind april / begin mei de huidige sponsors die de Leuven-Template als belangrijkste template gebruiken
==> en daarvan alleen die gebruikers die mee kunnen helpen de resterende foutjes op te sporen,
==> die dus zelf iets weten van PHP
Deze groep gebruikers doet dan ervaring op en kunnen later ook anderen helpen, laten we ze "Gold-users" noemen
Zij hebben vanaf 2.9 recht op 20 support tickets / jaar, voor problemen en vragen.
Elke oplossing van een probleem die zij aandragen levert weer "x" tickets op.

Als "gold user" mogen zij ook andere (toekomstige) gebruikers "sponsoren" door hen te helpen bij de installatie.
En hun voorraad tickets gebruiken om daarover ook vragen te stellen.
Er worden GEEN andere nieuwe gebruikers toegelaten dan via een bestaande "Gold user".

2. Dan zijn we in mei, misschien juni, tijd voor alle overige sponsors die de Leuven-Template als belangrijkste template gebruiken
=> omdat er meer mee-helpers zullen zijn zal het overgaan naar 2.9  iets sneller gaan
=> en het is nog voor de https 1 juli datum
Zij hebben vanaf 2.9 recht op 20 support tickets / jaar en ik noem ze dan "Silver-users"
Als ze blijk geven over PHP kennis te beschikken en het zelf ook willen, dan worden ze "Gold user" en kunnen ook andere personen aandragen als gebruiker van de Leuven-Template.

3. Vermoedelijk eind juni alle overige sponsors, dus ook die gebruikers die de Leuven-Template naast een andere "erbij" hebben
Zij hebben vanaf 2.9 recht op 5 support tickets / jaar enkel voor problemen
Als deze sponsors afscheid willen nemen van de Leuven-Template  omdat ze een andere liever de andere template gebruiken:
==> zal ik een redelijk deel van de door de sponsor betaalde bedragen terug storten
==> nadat ze de oude Leuven versie totaal van hun website hebben verwijderd.

4. In juli alle overige gebruikers die de Leuven-Template als belangrijkste template gebruiken.
MAAR dan moeten ze wel zelf de template kunnen installeren en niet voor iedere kleinigheid een support ticket invullen.
Zij hebben vanaf 2.9 recht op 2 support tickets / jaar alleen voor echte problemen met de template.

#WIE_NIET
Als u Leuven-Template naast een andere website gebruikt, ergens verstopt, alleen voor "de heb" , nooit eens uw waardering hebt uitgesproken door wat te helpen met vertalingen, of oplossingen heeft aangeleverd,
Of als u de meeste of alle  links naar data-leveranciers en ontwikkelaars hebt verwijderd en vindt dat uw "installatie"  werk u het recht geeft de eigenaar en auteur te zijn van het werk van anderen.
Geen nieuwe versies of support meer voor deze gebruikers.
U valt onder de categorie "Free-loaders", zeer interessante beschrijvingen als u de link volgt. 

Al deze personen raad ik aan eens te kijken naar andere "gratis" templates zoals daar zijn:
==================================================
Meteotemplate => http://www.meteotemplate.com/web/index.php
Saratoga => http://saratoga-weather.org/wxtemplates/install.php
==================================================

Wim

P.S. Iedere "sponsor" die NU afscheid wil nemen van de Leuven-Template en voor 1 mei  alle Leuven scripts heeft weg gehaald van zijn/haar website krijgt 100% van de in 2016-2017 betaalde bedragen terug gestort.
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2018, 13:18:51 door wvdkuil »
Vantage VUE / WLIP https://weer.sluispark.be/
Vantage VP2 / USB logger/Meteobridge https://www.weerstation-herent.be/

Doornenburgweer

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Uitrol 2.9
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2018, 00:01:18 »
Okay Wim,

als je wilt doe ik mee. groeten, gerard

wsNoordbergum

• Sr. Member
    • Bekijk profiel
    • Weerstation Noordbergum
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2018, 23:57:05 »
Beste Wim.

Voor mijn huidige versie heb ik een vertaling gemaakt in het Fries.
Als je wilt dan kan ik voor de nieuwe versie hier ook wel eens mee aan de slag, ik neem aan dat de vertaalbestanden omgeveer hetzelfde werken.
Het is niet mijn bedoeling om zsm de nieuwste versie te installeren, wel wil ik waar nodig helpen, mijn php kennis is beperkt.
Ik probeer veel dingen uit met wisselend resultaat, maar daar leer je van.

Ik sta altijd weer versteld van de mogelijkheden van php, succes met uitrol.

Groeten Tjeerd
Davis Vantage pro 2 met UV en Solar
Belfryboy logger
Meteobridge
Cumulus (test)
Nova fijnstof sensor (coming soon)

assenzuid

• Sponsor
  • Newbie
    • Bekijk profiel
    • Weerstation Emmen Zuid-West
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2018, 21:36:47 »
Als ik kan helpen of iets testen dan bied ik mij bij deze aan.

Mijn PHP programmeer kennis is minimaal maar technische kennis is ruimschoots aanwezig.