Auteur Topic: Meteo Oudkarspel  (gelezen 457 keer)

roncpjovertoom

• Gast
Meteo Oudkarspel
« Gepost op: 24 februari 2018, 14:21:51 »
Hoi Allemaal,

Ik ben al een tijdje actief op dit forum, maar tot me grote schrik was hij eind 2017 in eens offline.
Ben er vandaag achter gekomen dat het forum weer online is, daar ben erg blij mee wand ik miste het wel.

Ik zal me even voor stellen:

Ik ben Ron Overtoom 46 jaar oud en woon op me zelf en ik woon in Oudkarspel gemeente Langedijk in de kop van Noord-Holland.
Was een aantal jaren terug geinstresshert geraakt in het weer en ook om een eigen weerstation te hebben.
En op 23 september 2014 was ik gestart met het weerstation (Davis - Vantage Veu).
Eerst nog alleen met WeatherLink (dat bij de datalogger van Davis was inbegrepen)
Niet veel later kocht ik mijn eerste Meteobridge en vanaf toen draai ik met twee weer programma's, WeatherLink en Meteobridge.
En ongeveer een jaar later heb een Meteobridge PRO Black aangeschaft omdat deze veel meer kan dan de meteobridge standaard.

En in de tussen tijd ben ook gaan draaien met het leuven template en nog een paar andere (zie hier onder)

http://www.meteooudkarspel-lt.pd0rok.nl (Leuven Template)
http://www.meteooudkarspel-mt.pd0rok.nl (Meteo Template)
http://www.meteooudkarspel-hws.pd0rok.nl (HomeWeatherStation)

En ook facebook en twitter konden ook niet achter blijven.

https://www.facebook.com/meteooudkarspel
https://twitter.com/MeteoOudkarspel

Dit was het wel zo een beetje, mocht me nog meer te binnen schieten, dan werk ik deze post bij.
« Laatst bewerkt op: 02 februari 2019, 19:58:56 door Ron (Meteo Oudkarspel) »

WSParkstad

• Gebruiker van Leuven-Template
  • Hero Member
  • *
  • PD4MM QPO
    • Bekijk profiel
    • Weerstation Parkstad
Re: Meteo Oudkarspel
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2018, 16:26:38 »
Welkom,

Ja was effe schrikken dat dit forum gesloten was maar nu weer online en maak er dagelijks gebruik van, altijd effe kijken is er iets nieuws of als ik met een vraag zit.
Een kleine opmerking wat betreft je website, jammer van die copyright recht terwijl je zelf een logo van mijn website gehaald heb ook zonder te vragen ;-)

Geen probleem trouwens hoor maar men kan niet iets zelf doen wat men op zijn eigen website duidelijk verbiedt.

Voor de rest veel plezier en de 73's van PD4MM ;-)
E�n zwaluw maakt nog geen zomer.

roncpjovertoom

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2018, 18:03:28 »
Welkom,

Ja was effe schrikken dat dit forum gesloten was maar nu weer online en maak er dagelijks gebruik van, altijd effe kijken is er iets nieuws of als ik met een vraag zit.

Ja dat was effe schikken van het forum, ik ga ook weer dagelijks kijken vind ik leuk.
Ik baalde ervan dat hij offline was.

Een kleine opmerking wat betreft je website, jammer van die copyright recht terwijl je zelf een logo van mijn website gehaald heb ook zonder te vragen ;-)

Geen probleem trouwens hoor maar men kan niet iets zelf doen wat men op zijn eigen website duidelijk verbiedt.

Ja daar had ik even niet aan gedacht, maar het forum was ook offline.
Dan is ook alle communicatie in eens weg.

Als mensen van dit forum iets willen van me website dan stuur ik ze dat graag toe.
Ik hou de website liever beschermd en ook me webcam beelden, dat is me eigen keuze.
Het heeft niets met de mensen op dit forum te maken.

Citaat

Van mij kant ook veel plezier en 73's van mij kant en dank voor je antwoord.
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2018, 19:26:58 door wvdkuil »

Remko (Weerstation 's-Gravenzande)

• Full Member
  • *
    • Bekijk profiel
    • Weerstation 's-Gravenzande
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2018, 18:10:38 »

WSParkstad

• Hero Member
  • *
  • PD4MM QPO
    • Bekijk profiel
    • Weerstation Parkstad
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2018, 04:35:00 »
Welkom,

Ja dat was effe schikken van het forum, ik ga ook weer dagelijks kijken vind ik leuk.

Als mensen van dit forum iets willen van me website dan stuur ik ze dat graag toe.
Ik hou de website liever beschermd en ook me webcam beelden, dat is me eigen keuze.

Citaat

'Ja daar had ik even niet aan gedacht, maar het forum was ook offline.'

Sja er is ook een contact link op de website en heb je geen forum voor nodig....!!!!
Maar nogmaals geen probleem en alleen een opmerking.

PS heb trouwens met de persoon zelf waar het logo van is wel gecommuniceerd of dit mocht aangezien het beter in het Template pasten en was geen enkel probleem.
E�n zwaluw maakt nog geen zomer.

roncpjovertoom

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2018, 12:18:35 »
Welkom,

Citaat

'Ja daar had ik even niet aan gedacht, maar het forum was ook offline.'

Sja er is ook een contact link op de website en heb je geen forum voor nodig....!!!!
Maar nogmaals geen probleem en alleen een opmerking.

PS heb trouwens met de persoon zelf waar het logo van is wel gecommuniceerd of dit mocht aangezien het beter in het Template pasten en was geen enkel probleem.

Mooi dan is het opgelost bij deze.
Kunnen we weer verder met de hobby.
Er zijn trouwens niet veel mensen die door hebben dat het forum weer online is.
Ik heb trouwens nog een vraag gesteld in afdeling meteobridge misschien kan jij me verder op weg helpen.
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2018, 12:24:31 door Ron (Meteo Oudkarspel) »